BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 20, 2011

Pilih Kawan??

Satu topic pasal pilih kawan muncul dulu dalam hidup semua orang...
setahu aku la kan,
orang suruh kita pilih kawan supaya kita tak sesat...
i mean untuk hidup di jalan yang lurus kan?

TAPI, sekarang nie aku tgk RAMAI ORANG yang pilih kawan untuk kepentingan diri...

aku kenal duaTiga budak yang berkawan semata nak member belanja, nak backup and sume...
aku bukan ape arr...tapi SUMPAH aku tak mengaku kawan doe kalau orang mcm nie..
DUIT & BACKUP bole beli persahabatan yang ikhlas ke?
ada jugak yang budak yang sanggup tinggalkan member sbb dia gemok...takut motor rosak...wtf weyhh??
mentang2 la motor kaw baru tapi kalau kaw accident, motor ke member yg dtg tolong??
padahal guna motor takde la sampai kawasaki ninja....yang gune ninja pun tak poyo cam kaw...
pikir la weyhh...
orang suruh pilih kawan yang baik...tapi kaw nak pilih bentuk badan dulu...

banyak lagi jenis KAWAN (kononnyer) yg aku kenal....
nak sebut nama pun bole...tapi malas la nak aib kan korang...
aku sanggup bakar motor aku la untuk persahabatan yang ikhlas...
sanggup belanja kaw siang malam laa...
kalau betul niat BERKAWAN...and tau ERTI PERSAHABATAN..

Jadi Kawan2 semua...
Friendship is something very important to everyone...
please take care of you Friends in a good way...
jangan main bantai je hina depan2...
satgi kalau sampai time kaw memerlukan bantuan,sape yg tolong??
jangan sombong dengan apa yang kaw ada sekarang...
and jangan gunakan kawan demi kepentingan sendiri...

SOMETIMES, FRIENDS BECOME OUR FAMILY...
IT DEPENDS ON HOW TRUE YOU ARE AND HOW TRUE THEY ARE....
DONT WASTE THE GOOD ONES...

TO MY BEST FRIENDS...
I LOVE YOU GUYS...
AND I WILL BE BY YOUR SIDE ALL THE TIME...


tata~

0 comments: